Sunday, August 8, 2010

Perjalanan 2

Flight MH 1148 ke Pulau Pinang berlepas 0155 petang. Mengambil masa lebih kurang 50 minit penerbangan. Di atas kita Cuma disajikan segelas air minuman dan sebungkus kacang.,,,,,,,,,,,,,,oke la tu, at least kita dah makan kacang di tempat tinggi, magi pun kita dah pernah makan ditempat tinggi, dulu di Panar Laban,,,,,sekarang ni,,,,AirAsia dah buat iniasitive,,,,,makan maggi dilangit biruuuuuuuuuuu.

Jam 0300 petang tiba di Bayan Lepas, oleh sebab kami pergi tak lama, hari ni pegi , lusa balik, so kita bawa beg kecil saja, jadi tak payah taruh luggage.
Kita naik teksi ke Sungai Petani, harganya Rm125.00, David yang bayar, perjalanan ke Sungai Petani mengambil masa 1 jam. (Speed 130 km/hr), untung jalan belum sesak, kalau tak, mak oiiiii,,,,,saya pernah menyeberang jambatan pulau pinang mengambil masa 1 jam lebih,,,,,itu sewaktu waktu puncak,,,,orang balik kerja.

Welcome Bro,,,,,,Sg Petani, seumur hidup baru pernah menjejak kaki, teksi terus hantar ke hotel. Hotel Swiss Inn, 3 bintang saja, bilik no 109, (semua bilik menghadap kolam), sewanya Rm140 semalam. Biliknya besar dari hotel2 yang lain, katilpun boleh tahan, 2 queen size, satu yang kurang sikit, mungkin disebabkan bintang,,,,,apabila kita minta tikar sembahyang,,,,,,setengah jam menunggupun tak timbul2,,,,last2 sembahyang atas karpet saja.

No comments:

Post a Comment