Saturday, August 14, 2010

1st Day Puasa Di Tempat Kerja

Hari ni 1st day berpuasa di tempat kerja.Tahun lepas bekerja waktu pejabat, so sembahyah tarawih miss 5 hari, itu pun disebabkan pegi KL, shopping,,,,,,,,shopping sehingga miss berjemaah tarawih. Tahun ni, nampak2 banyak lagi miss tarawih berjemaah, hari ni, esok, lusa dan tulat. Waktu kerja dah dipersetujui 8 balik 8. Ertinya kalau Isya jam 745 malam,,,,aku dalam perjalanan ke tempat kerja, atau aku di tempat kerja. Ada kita cadangkan dulu, waktu kerja sebelah siang dipendekkan ke 10 jam, masuk kerja 7 pagi balik jam 5 petang, sementara kerja malam, masuk jam 5 petang balik jam 7 pagi,,,,,ertinya orang kerja pagi boleh berbuka di rumah dan solat tarawih berjemaah, tapi ramai yang nak datang lewat, jam 8,,,,so, cadangan kita di tolak.
Tadi kita buat rapat,,,meeting, banyak juga agenda, dari masa bekerja, etika pakaian ketika tugas rasmi, mileage claim, projek Qit/cat, PECAS, training dan singgah sahur.
So saya punya projek untuk next few days ialaha, nak bagi technical talk. Tengah bengang cari idea untuk talk,,,,,,buat blog dulu,,,,,

No comments:

Post a Comment