Wednesday, November 3, 2010

Permata

Hari ni agak awal bangun, jam 0550 dah bangkit, entah apa yang membuat terjaga awal, mungkin dah kebiasaan bangun sebelum jam 6.

0745 pagi sarapan pagi, dapat jumpa dengan Lau, so dah ada kawan untuk kursus kali ni, minum sama Lau dan entah apa punya kebetulan minum dengan lecture pula, Mr Subra, ingatkan Islam, aku bagi salam,,,,,padan tak jawap,,,,dalam hati aku tergelak.

0500 ptg habis kursus, terus ikut kawan naik teksi, konon nak ke KL, tapi sampai di The Mine (hotel tempat kawan menginap), terus turun dan jalan2 di The Mines. Kopak juga 2, 30 Rm,,,,beli management diary dan software video editing.

0845 pm, meneruskan sessi jalan2 menaiki kumuter pergi ke Midvally pula. Jalan2 dan cuci mata saja. Lebih kurang sejam saja di sini, penat.

1000 pm balik naik kumuter , turun di Serdang, dari serdang naik teksi ke PERMATA. Sebelum masuk ke bilik, singgah makan dulu di medan selera. Jumpa pula orang Sabah, so borak punya borak,,,,dapatlah makan diskaun, minuman size besar, makan nasi pattaya, nasi putih, ayam masak merah , telur mata lembu dan soup tulang,,,,dapat laaa dalam Rm15,,,,,,agak murah dibandingkan dengan harga di Labuan.

Masuk bilik, mandi, Ishak dan Qadha Asar dan maghrib,,,,,layar FB,,,,,blog dan tidur,,,,Zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment