Tuesday, November 2, 2010

Minggu2 di luar

Semalam baru balik dari team building, penatnya masih terasa, tadi pagi kelamkabut pula pegi ofis sebab nak sain bak orang pink,,,,,,,dapat saham bro,,,,,,lepas tu, jumpa pula HR, urusan MYPR pula, dah tu balik rumah , packing baju, terus ke airport pula,,,,flight jam 10 ke KL.

Sampai lebih kurang 1230 t/hari, nak relek sikit ikut bas,,,,dalam bas sempat tidur, tak cukup tidur dalam flight.

Di KL sentral, ingat nak simpan beg, tak ada coin pulak, so jalan2 saja di KL sentral, dah penat di KL Sentral, beli tiket komuter terus ke Kajang, di Kajang ingat nak jalan2 dulu, tapi dah penat, terus saja ke PERMATA, nasib baik bilik dah ready. Nak tidur, tapi baru merebahkan badan, ada pula call, minta approve time track,,,,,buka internet, problem pula, ada code,,,,terpaksa pakai semula pakaian, jumpa recieption tuk code internet.

Selepas Maghrib, makan dekat gerai,,,,Medan ,,,,,,entah lupa namanya, tak lama makan, pasal makan sorang2,,,,buringggg.

Nak jalan2 kaki patah,,,(tak ada transport), jadi dalam bilik saja, tak ada kerja lain tengok internet, email, buka facebook dan sudah tentunya upload gambar2 waktu team building.

Upload gambar dah complate, tengok blog pula,,,,,,dan sekarang nak tidurrr......harap2 mimpi yang indah2,,,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment