Sunday, October 3, 2010

Bermula Persaingan

Minggu depan start 5hb, bermulanya persaingan "Bigger Loser". Dalam aku punya group 4 orang saja yang tak join, yang lain semua join, tapi walau cam mana sekalipun yang tak join pun aku kerah ikut persaingan, tadi waktu meeting aku dah letakkan syarat, setiap orang kena join, kalau tak join secara rasmi (ikut pertandingan) , ikut persaingan antara group punya,,,,,,siapa pemenang aku bagi hadiah,,,,,tempoh untuk persaingan ini 6 bulan,,,,so siapa2 yang % turun berat badan yang banyak dikira pemenang.
Inilah salah satu aku nak anak2 buah memperbaiki kesihatan diri, sejak dua tiga bulan kebelakangan ni, MC menjadi-jadi,,,,,,so aku nak MC tu dikurangkan dengan cara menyihatkan badan,,,,,,bersenam,,,,,sambil2 tu berat badan pun turun,,,,kalau berat dah ideal,,,,kesihatan pun ok.......Ini kebanyakkan terlebih sudah,,,,,muda lagi tu,,,,,ada yg belum kawin dah obesiti,,,,,,apa jadi kalau dah kawin,,,,,,

Malam ni aku punya turn belanja,,,,,naik pangkat katakan, mak oiiii, bulan lepas belanja, bulan ni belanja lagi,,,,tapi ok laaa,,,,,reziki,,,,,bukan apa sangat,,,,,,,makan KFC snack plate,,,,,

No comments:

Post a Comment