Friday, October 1, 2010

Bermula hari ni 011010

Semalam hari terakhir aku memegang jawatan lama. Hari ni bermula jawatan baru. Sebenarnya jawatan ni telah lama dipegang, cuma hari ni secara rasminya aku memegang jawatan ini. Jadi tak lah kekok sangat untuk 1st day ini, apa yang aku buat selama ini aku teruskan . Sebagai menjawat jawatan ini, aku kena lebih peka dengan anak2 buah,,,,,kadang2 memang nak marah kalau kerja yang di lakukan tak mencapai apa yang diinginkan, tapi kalau kita marah, ertinya kita akan bermusuh dengan mereka. So satu pendekatan yang aku buat,,,,mengadakan persaingan antara pekerja,,,,,kalau sorang lakukan kerja yang ini dengan jayanya,,,,aku nak yang lain dapat melakukan dengan lebih baik lagi,,,,,,,kalau sorang melakukan kerja dengan burok,,,,kita sama2 gelakkan,,,,,,

Disiplin juga aku titik beratkan,,,,,,,pleaseeeeeeeeeee,,,,,datang kerja tu sebelum atau on time,,,,,,,janganlah lewat sangat,,,,,,nanti kalau lewat, aku tak suka nak meluluskan datang lewat dengan alasan yang tak manasarawak,,,,lewat bangun, traffik jam, no parking, hujan,,,kereta rosak,,,dan entah macam2 alasan,,,,

Masalahnya sekarang ni,,,,,anak buah ni,,,,,nak minta belanja pula,,,,walhal, last month dah di belanja,,,,,nak yang special lak,,,,,,

No comments:

Post a Comment